søndag 11. april 2010

FREDRIKSTADLØPET

Hei alle sammen,

Jeg gjorde det! Ja, jeg gjorde det i Fredrikstad idag! Jeg løp 5 Km i sola og på flat terreng! Det var egentlig ganske deilig å løpe i T-Skjorte i dette varme været som var idag. Fantastisk. Fredrikstad er en trivelig by når solen er med og det var morsomt å se så mange ivrige mennesker som venter bare på en ting: begynne å løpet ute.

Caroline, min største datter deltok for første gang i en løpe konkurrense idag (500 m) og jeg er veldig stolt av henne. Medaljen var godt fortjent.

Jeg må også gratulere min kjære kone Astrid som idag løp sin første halvmarathon og som taklet det veldig bra må jeg si. Imponerende! (nå er det lov å spise chips med alt du har brennt: :) )

Gratis også til Torfinn som hjelper meg med å tenke at jeg kan nok løpe marathon en gang i tiden.

Ha en fin kveld
Reg

1 kommentar:

  1. Det var en flott dag i Fredrikstad! Gratulerer med 5 km :-)

    SvarSlett